To najnowocześniejsze środki smarne i “Techno-Chemia” motoryzacyjna dla samochodów, motocykli, łodzi i przemysłu.

Naszym celem jest opracowywanie najlepiej działających produktów. Współpracujemy tylko z najlepszymi laboratoriami oraz z najlepszymi fachowcami w każdej dziedzinie.

Silniki i maszyny będą bardziej wydajne, oszczędne osiągając większą niezawodność i mając wydłużona żywotność.

Zobacz szczegóły

Konserwacja podwozi oraz profili i przekroi

Konserwacja podwozia naszych samochodów wydaje się dla wielu ludzi być zbędna, ponieważ uważają, że producent danej marki pojazdu zabezpieczył samochód na tyle dobrze, że przez przynajmniej dobrych kilka lat nie muszą zaglądać pod podwozie. Niestety rzeczywistość nie jest tak kolorowa jak by się nam mogło zdawać, przede wszystkim zdecydowana większość producentów nie produkuje swych aut w Polsce więc nie biorą poprawki na wszechobecną sól obecną zimą. To głównie ona jest powodem korodowania podwozia i nie tylko w naszym samochodzie, to dla tego ściągnięte używane samochody z południa Włoch, Belgii czy Niemiec są zdecydowanie mniej skorodowane niż nasze krajowe.

Jaki środek zastosować

Jako warsztat przez kilka lat testowaliśmy różne środki, różnych producentów, o różnych właściwościach, przyglądaliśmy się jak się zachowują w okresie 2-3 letniej eksploatacji, i zdecydowaliśmy się na środki firmy VALVOLINE na których pracujemy już od ponad pięciu lat, oraz na nowoczesną MASĘ POLIMEROWĄ

Właściwości

  • Środki firmy VALVOLINE cechuje doskonała przyczepność do podwozia, znakomite właściwości antykorozyjne, i plastyczność (lepkość), są to szalenie ważne czynniki w konserwacji podwozia, ponieważ wiele zakładów stosuje tak zwane baranki, są to masy wysoce chemicznie utwardzalne, które po nałożeniu w ciągu kilku godzin zasychają tworząc co prawda szczelną powłokę ale po jej uszkodzeniu na przykład kamieniem czy po przetarciu po krawężniku wilgoć dostaje się głęboko pod tą powłokę i sieje spustoszenie, co po roku lub dwóch latach skutkuje „odpadnięciem” konserwacji i ukazaniem pokaźnych już ognisk korozji. W przypadku środków VALVOLINE tak nie jest, dlatego że środki te pozostają „żywe”. Po uszkodzeniu powłoki konserwacji na przykład przez otarcie na korozje jest narażone tylko to uszkodzone miejsce, ponieważ konserwacja cały czas ma znakomitą przyczepność a jej właściwości odpierają wodę i nie pozwalają jej dostać się pod powłokę.
  • Masa POLIMEROWA jest zupełnie innowacyjnym środkiem do konserwacji podwozia, po nałożeniu tworzy ona dość grubą wysoce elastyczną gumową powłokę, o bardzo wysokiej przyczepności, która jest bardzo trudna do uszkodzenia, dodatkowo wytłumia odgłosy dochodzące z zewnątrz (szum opon, pęd wiatru itp.) Właśnie dzięki tym właściwością zdecydowana większość klientów wykonuje konserwację POLIMEROWĄ w samochodach terenowych 4X4, ale nie tylko.


Wykonanie

Przed ustaleniem terminu wykonania zlecenia zapraszamy na BEZPŁATNY przegląd, w celu omówienia zakresu prac i wyceny usługi

Samo przygotowanie podwozia jest rzeczą pracowitą. Po przyjęciu uprzednio umówinego samochodu do warsztatu jest on pozbawiany wszelkich plastikowych osłon nadkoli itp. Na życzenie klientów i oczywiście za dodatkową opłatą demontujemy zbiorniki, zderzaki, układy wydechowe a nawet całe zawieszenia (patrz galeria). Następnie podwozie jest dokładnie myte specjalną chemią w celu usunięcia wszelkiego brudu i odtłuszczenia. Kolejny etap prac przygotowawczych to coś co wyróżnia nasz warsztat na tle pozostałych mianowicie wszystkie miejsca skorodowane są PIASKOWANE i zabezpieczone podkładem epoxydowym (patrz galeria), daje to gwarancję dla nas i dla Państwa naprawdę znakomicie wykonanej usługi. Ostatnim elementem jest oczywiście położenie wybranej przez Państwa konserwacji, poskładanie samochodu do stanu pierwotnego i mycie zewnętrzne.

Gwarancja

W naszym zakładzie wykonujemy konserwację na trzech różnych środkach:
  • VALVOLINE TECTYL BODYSAFE – okres gwarancji 2 lata
  • VALVOLINE TECTYL 120 – okres gwarancji 4 lata
  • MASA POLIMEROWA – okres gwarancji 10 lat
W przeciwieństwie do konkurencji dajemy gwarancję na cały zakres konserwacji podwozia, oznacza to, że w okresie gwarancyjnym co roku spotykamy się w celu zweryfikowania stanu wykonanej przez nas usługi, jeżeli zajdzie taka konieczność, wszelkie uzupełnienia konserwacji będą wykonywane BEPLATNIE!!!. Nie daj się nabrać na sztuczne gwarancje gdzie po zgłoszeniu reklamacji okazuje się że ona tego nie obejmuje albo wmawia się klientowi że to przez niego samochód znowu rdzewieje.

Cena

Na koniec część najmniej przyjemna dla klienta a więc cena wykonania usługi:
  • VALVOLINE TECTYL BODYSAFE – od 900 złotych
  • VALVOLINE TECTYL 120 – od 1100 złotych
  • MASA POLIMEROWA – od 2000 złotych


Podane ceny są dolną granicą, uzależnione są od gabarytów pojazdu i zakresu prac. Możliwość negocjacji ceny przy wstawieniu dwóch lub więcej pojazdów. Cena obejmuje podstawowe rozbrojenie z osłon i nadkoli, dokładne mycie podwozia, niewielką ilość korozji do wypiaskowania, nałożenie wybranej masy, uzbrojenie pojazdu i mycie zewnętrzne.

W przypadku większej ilości korozji do wypiaskowania cena może ulec zmianie od 50 do 350 złotych w bardzo rzadkich przypadkach, w większości zamykamy się w 150 złotych

Jesteśmy jednym z czterech warsztatów na Podkarpaciu gdzie podwozie jest piaskowane przed wykonaniem konserwacji , i jedynym który wprowadził konserwację polimerową.

Zapraszamy wszystkich klientów do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi usługi konserwacji podwozia bezpośrednio w warsztacie lub telefonicznie